Blogtrottr
批踢踢實業坊 Examination 板
 
The Best Way to Manage your Money.

Start using Mint today to set a budget, track your goals and do more with your money.
From our sponsors
[閒聊] 尋找今年身特三等教育行政前九名上榜者
Jul 2nd 2014, 12:35, by tine7674

作者tine7674 (向問天)

看板Examination

標題[閒聊] 尋找今年身特三等教育行政前九名上榜者

時間Wed Jul 2 12:35:51 2014

我最近剛考上身特三等教育行政,最近剛填完志願,我想尋找今年身特三等教育行政前 九名上榜者,或是有人有認識的 可以幫我問一下嗎 拜託大家,因為我很想知道前九名 的人的志願排序,很希望前九名的能用站內信或推文告訴我你們的前5志願排法,好讓我 早點做好租哪邊房子、生活的準備,因為小弟離開台北地區幾乎寸步難行,所以想知道到 底有沒有機會留在台北 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 61.63.105.187 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Examination/M.1404275754.A.B67.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko98 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()