Blogtrottr
明星八掛大分享★☆ :: 痞客邦 PIXNET ::
 
我最懷念哥哥的…… face 周刊 409期
Mar 25th 2015, 12:04

全知言

我最懷念哥哥的……

Ads by Google

每年嘅 4月 1日,唔再係充滿笑聲嘅愚人節。 2003年嘅愚人節,哥哥張國榮同我哋開咗個好大嘅笑話,從此, 4月 1日亦變成廣大市民懷念哥哥嘅日子。
雖然哥哥已經離開我哋 12年,但佢每一首歌、每一部戲,甚至每一個表情,我哋都仍然記憶猶新。咁大家又最懷念哥哥乜嘢呢?

舒淇 非常親切嘅大哥哥

佢嘅親切同埋好平易近人,因為我初初喺香港,第一部(片)做新人嘅時間,第一次同佢合作電影(《色情男女》),佢無俾任何嘅壓力我,即係會好主動咁同我傾偈,教我點做戲,叫我放鬆吓自己呀,唔使咁多壓力呀,就覺得佢係一個非常之親切嘅大哥哥囉!

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 jmuko98 的頭像
    jmuko98

    2016男生情人節禮物排行榜 , 送女生情人節禮物排行榜 , 送男生情人節禮物排行榜 , 七夕情人節禮物排行榜 , 女生情人節禮物推薦 , 情人節禮物送女生 , 情人節禮物推薦

    jmuko98 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()