Blogtrottr
批踢踢實業坊 MobileComm 板
 
Many wonderful memories are captured in black and white.

With digital photographs, the art is now in creating black and white images. This course will teach you how to use Photoshop techniques to create beautiful images.
From our sponsors
[心得] 純文字 Gsmart M1V2使用
Oct 28th 2013, 20:59, by sakulayo

作者sakulayo (小小)

看板MobileComm

標題[心得] 純文字 Gsmart M1V2使用

時間Mon Oct 28 20:58:58 2013

**編者未使用過任何一牌的智慧型手機,連試用都沒有過喔!** * 因為大省方案,然後加上我的需求是 1.要能拍照ok 2.能傳line跟whatsapp 3.能開fb、ptt玩些小遊戲 最重要的是,能接受的價位是兩千以內 因此這隻Gsmart-M1v2就入手了 很多人都拍過盒子+手機就不照了[略] 很多人說的照相問題... 我覺得按了快門沒有出現反應遲鈍,所以在實驗的時候抱著當lag機使用 反應時間約1秒以內吧!反而,我還覺得反應很快 使用原廠裡的相機試拍照片,無設定任何效果 http://ppt/NCdR [原po阿宅,不知道要拍甚麼,只有愛玩遊戲,就遊戲當畫面] 基本上,以兩千元來說,我覺得物超所值 另外,也許對許多人是常識,我是不知道這件情的 手機裡若有內建的瀏覽器,是保護手機不被病毒侵入 像我是中華,內有PLAY商店是讓手機使用者去下載確定無病毒的瀏覽器 我不知道自己開全新的瀏覽器,不到一天手機馬上中毒還被盜帳號... 我去中華電信,小姐只是幫我還原設定,手機又恢復正常了 若是第一支智慧型要問清楚小姐怎麼使用比較好:) 對了,我右手按按鍵反應很快,左手按按鍵就沒啥反映 可能要叫我不要懶惰亂換手按吧(?) 假如跟我不一樣 若是幸運拿到機王又是另外一回事了 [END] -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 118.161.81.63 ※ 編輯: sakulayo 來自: 118.161.81.63 (10/28 20:59)

hihi29 :這支周邊很難買... 10/28 21:00

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko98 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()