Blogtrottr
批踢踢實業坊 MakeUp 板
 
Shop Tervis tumblers.

Create a one of a kind personalized gift. It's fun and easy to design!
From our sponsors
[心得] 方便又快速的nars柔珠眼影筆
Jun 10th 2014, 18:06, by amandahsui04

作者amandahsui04 (Amanda)

看板MakeUp

標題[心得] 方便又快速的nars柔珠眼影筆

時間Tue Jun 10 18:06:48 2014

現在工作變很忙 整個一個人要當兩個人用 實在讓人吃不消 所以我只好縮短一些不必要的時間 EX我畫眼妝的時間cc 就有買了不少開架的眼影筆來玩 最近開始進攻到專櫃的 完全是被同事陷害的啊 帶我去nars的體驗試妝活動 整個就是在放火燒我啊 但我還是很有自制力啦 我本身比較注重眼妝的部分 直接請櫃姐幫我試了柔珠眼影筆的新色iraklion 這支是很美的紫藕色 單擦或是疊擦其他眼影都很漂亮 它的質地很滑順 畫起來非常顯色 不會拉扯到眼皮 我二話不說就立馬敗了一支 今天上班用了也覺得很不錯 畫眼妝時間整個快速很多 沒想到眼影筆真是個好物!! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 114.47.165.141 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/MakeUp/M.1402394811.A.14C.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko98 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()