close
Blogtrottr
全部主題 :: 遊戲基地 魔獸世界 討論板
 
[一般] 無言
Jan 29th 2015, 08:01, by jone0104 ( ChristinaChang )

剛剛無聊上魔獸玩了一下我的聯盟獵人~~
看到邊邊有艘船 上面提示 照海上標記走 可以找到寶物之類的吧~~

我就帶著心愛的寵游啊游~~游到第一個~又出現提示 在努力游 就會看見~
等到第三個標記~我游不過去了 = = 因為出現疲倦~~心想不在任務內的東西~~
所以既然過不去~~那就算囉~~

我就轉身要 爐回要塞!
結果有個部落食人妖~似乎是拿到了那所謂的寶藏返回!
因為他可以在水上走~~所以跑過去很快!(但偏偏 我沒有這個 才作罷 = =)~

重點是!!! 那位...食人妖老兄 跑到我身邊 用表情給我 ''某某某~~笑你愚蠢'' 之後他就跑了...
這是甚麼情況? 真讓我很無言~~又傻眼~~(你拿到是你家的事 有必要去跟我炫耀 之後嘲笑我一般嗎?)
太幼稚了吧 = = ....

Recommended article: Chomsky: We Are All – Fill in the Blank.
This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko98 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()