close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Re: [心情] 感情之間沒有對錯,只有....
Apr 5th 2015, 11:59, by GermanArmy

作者GermanArmy (三兄弟最強的一個)

看板Boy-Girl

標題Re: [心情] 感情之間沒有對錯,只有....

時間Sun Apr 5 11:59:35 2015

我女友跟你太太一樣, 每次我都在催眠自己「婚後就好了」 我比你幸運(還是不幸)的點在於,我還沒結婚。 我可以選擇分手,你若想離婚,要三思。 建議你強勢一點,好好跟她說,別兇。 她不聽,就禁斷她不合理的要求。 她罵你,好好跟她講道理。 都結婚了,很想想像她會為此事跟你離婚, 好好講,慢慢協調。 這種事就像很多人平時盛氣凌人, 直到被欺壓的一方要上法院, 他們就變成龜孫子。 不是要你告太太。 有時展現自己的強勢,她反而會縮回去。 展現你是「另一半」,不是僕人。 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 123.240.39.7 ※ 文章網址: https://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1428206377.A.401.html

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko98 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()