close
Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
At Home Yoga Retreat

Everything you need to enjoy a weekend yoga retreat in your own home!
From our sponsors
去維修愛瘋竟被當小偷!請要維修蘋果的大大小心自身權益。
Jun 10th 2014, 12:48


Saratokyo wrote:
勸大家要小心遇到怪店...(恕刪)

哀......這時代真是無言!!!

小弟能感同身受!!

小弟最近也是發生類是這樣的問題

店家是沒說啦.....只是他們的臉色!動作好像在述說
你是小偷....請趕快離開我們的店

雖然我穿得很隨便!!!
但是不代表我沒錢!!
雖然我穿得很隨性.......
不代表我會偷東西.......

看看我的大頭貼吧.......
我開的車雖然不是很名貴!!!
可是!!
不是人人買的起的喔!!!

店家這樣的態度.....當下我就有點火大了

修理電話可以修到這樣~被人家知道
沒被笑死才怪

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko98 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()