Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Explore Cafepress

Name anything in the world, and we'll show you hundreds of products that celebrate it. Or, you can design your own.
From our sponsors
誠徵BenQ Siemens手機乙部
Jul 20th 2014, 06:29

在國中的那時候
那時候聽到Benq要併購Siemens
當時非常的興奮的
後來也不知不覺就對這個品牌產生了感情
希望未來有一天自己有能力賺錢的時候
一定要買一支這個品牌的手機
如果我有這個能力我也希望能為這間公司效力
不過沒想到後來BenQ Siemens只維持了一年
最近我也即將從大學畢業回到台灣當兵工作
所以需要買一支手機
希望可以完成我當時的小小夢想
擁有一支掛BenQ Siemens的手機
所以最近就到網拍上尋找
不過機子的狀況都不是太好
不知道板上的各位前輩身邊
還有沒有新的或保存良好掛BenQ Siemens品牌的手機
願意割愛賣給我...

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko98 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()