Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
The Spiritual Truth

Wisdom course on spirituality truths. Learn How to connect with infinite intelligence & awaken your inner-divinity.
From our sponsors
果然攜碼才是王道.......
Oct 5th 2014, 14:35

因為我的遠傳門號到2015/11/18日才會到期~在這之前,每天都來這邊做了很多的功課.....

所以今天就到遠傳直營門市做解約的動作....然後打算再去台灣大哥大門市碰碰運氣~

到達台灣大哥大門市之後~

我馬上問店員說:愛瘋6是不是要預約才有

店員回我說:你是要64G的嗎?目前全部都缺貨喔!要等喔..

店員再問說:請問你是要怎麼辦呢?

我就回店員說:我要攜碼的...(因為我在這邊看了很多的文章了)

然後就看到店員突然有種不一樣的眼神

然後就跟我說:剛好有一位預約愛瘋6_64G_金色的客戶,目前還在猶豫中,問我要不要辦?

我心想,愛瘋6_64G_金色剛好是我最想要的,我幹嘛不要辦呢?所以就辦了...

附上剛入手的手機照.....祝大家早日拿到手機~~


This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko98 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()