close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Dog-Lovers' Tees.

Unleash yourself and shop our special collection of tees and accessories for you and your pooch.
From our sponsors
[求助] 我這樣會太沒品嗎
Oct 19th 2014, 05:58, by rreewwqq

作者rreewwqq (一個人)

看板Boy-Girl

標題[求助] 我這樣會太沒品嗎

時間Sun Oct 19 05:58:23 2014

和對方分手一個月了,她不願當朋友 對方是做直銷的,之前因為業積用我名字訂貨 但也沒叫我繳過錢 最近接到通知我又訂貨了,必須滙款 她也沒主動告知有訂貨 但對方完全不回我,是有按時匯錢到公司 但總覺得怪怪的 如果我退出會員,會不會很沒品 因為這也是她收入的一小部分 但長期這樣,也不好吧,請問我退出,會沒品嗎 -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 112.78.72.72 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1413669506.A.757.html

rreewwqq: 因為我一直想保留最後可挽回的機會 10/19 06:18

rreewwqq: 退會員就完全死心了 10/19 06:18

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko98 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()