close
Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
指數型房貸(本金本息平均攤還) , 利率為一段式 1.90% , 銀行房貸專員一直叫我貸25年..請問大大 ?
Apr 1st 2015, 14:15

先跟房貸專員..在簽約定書時,專員說先寫貸30年,
等房貸下來後在改成20年...
可是今天專員打電話給我一直盧我25年...
我第一次買房怕有陷阱(25年比20年利息來的高)...
專員說反正第三個月起 , 機動還款 , 要多還隨時可以..
一直推說什麼((收支數字比例計算))...
雖然25年房貸比起20年房貸每個月少繳9千塊 , 專員也說對她業績無影響...
叫她幫我改成20年她好像很為難...
請問大大 ? 這樣有什麼陷阱嗎 ?
我該答應她嗎 ?? ..

我老公說在5年內要把房貸還清...

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko98 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()