close
Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Web design for beginners/

In this course, we cover many aspects of creating content for the web, from concept to production.
From our sponsors
你家的類比第四台還可以看嗎?
Jul 8th 2014, 14:03

這幾天類比的第四台畫面很差,差到新聞主播的臉都看不清楚,但有裝數位機上盒的電視都正常,
所以我就打客服專線詢問,他們回答:我家這區已經數位化,類比訊號會關閉,
建議我加裝數位機上盒,原本就有裝一台數位機上盒放在客廳,我是有打算全裝,我家裡有5台電視,
可是振道規定一戶最多只能裝三台機上盒,這是什麼鳥規定,那我多出來的2台電視,不知道能做什麼用?
那是不是以後一個家庭最多只能買三台電視,家裡因為有老人家,不然我真的想換MOD,不知道有沒有人也有這樣的問題,那是怎麼解決的?謝謝

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko98 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()