close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 MakeUp 板
 
Log Analytics Made Easy

Log management and analytics -- built for the cloud. Real-time event tracking, alerting and dashboards for system and app performance monitoring. Get started today!
From our sponsors
[心得] 有用有推的Lancome24H持久粉底液
Jul 18th 2014, 21:42, by sisir

作者sisir (小西西)

看板MakeUp

標題[心得] 有用有推的Lancome24H持久粉底液

時間Fri Jul 18 21:42:07 2014

前不久購入蘭蔻這瓶24H持久奇蹟嫩粉底 看到版上好像比較少人討論到這罐,大家都比較推瞬白跟光感 所以想來分享一下我使用24H的心得給大家參考囉,真的蠻推這瓶的 很適合夏天。 我用的色號是O-01,覺得這色號用起來算自然 因為它主打無油成分,所以用起來蠻清爽的 我也會在妝前先上個保濕打底,避免過乾 妝感方面,這瓶是偏霧面的質感,粉底液推開之後它會變得粉粉的 粉也蠻細的,有點像打了柔焦在臉上,我蠻喜歡這種感覺:) 然後上妝起來很輕薄,但卻蠻遮瑕的 所以我才說很適合夏天使用,不會悶悶的 目前用了兩個月都還沒有致粉刺的問題: ) 持妝方面,我八點多上妝加上騎車到公司約20分鐘 到了下午三四點的時候只有T字有稍微出油 而且妝都還在,蠻服貼的,我大概補個粉到下班妝容都很ok 因為我以前到了下午,都會出很多油 油光就讓看起來毛孔變得更大,真的好討厭>※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 111.81.28.52 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/MakeUp/M.1405690930.A.28A.html

maggic7903:推這罐,我覺得比瞬白好用 42.71.102.67 07/18 21:43

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko98 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()