close
Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
The Spiritual Truth

Wisdom course on spirituality truths. Learn How to connect with infinite intelligence & awaken your inner-divinity.
From our sponsors
1W上下的錶 請推薦
Jul 18th 2014, 15:42

上星期去屏東玩 在百貨公司逛時去看手錶

結果看到一個牌子 Kenneth Cole 當時覺的還不錯看 也蠻便宜的

他說這個有全球保固二年NEW YORK 做的

我就問 中部 那裡這個牌子 他就報了幾間台中的百貨公司給我

結果我在我們這裡賣手錶的店去看 發現 有這個牌子的吶

價位也差不多 之後他也介紹CK FOSSIL 星辰 精工

之後他介紹了一個牌子 ARMANI 價位也在一萬上下

一聽到這個ARMANI 心中突然燃起了一股名牌的虛榮感

他介紹了二支AR2432 跟2433 心中當時很想買下去 當時又沒朋友阻止我

還好我當時身上只帶一百元買飲料

之後我就馬上回家 爬了一些文

Kenneth Cole 大陸那邊的 不是美國做的

ARMANI 機心大陸的 版上都不是很建議買這牌

我比較想要 皮表帶 的 三眼 黑或白色的 石英 機械都可以

我只有出門會帶 平常時就放著

價位一萬那邊 品牌不要太冷門 謝謝

ARMANI真的不要買嗎

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko98 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()