close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 已解決 
#1 Helpdesk Software

Award-winning helpdesk system with an inbuilt KBase, forums, canned responses & more. Try super user friendly Freshdesk today. (In 2 minutes, You'll set it up!)
From our sponsors
請推薦台北上英檢的補習班
Aug 6th 2014, 06:49

hi,我妹是育達高職的英文科,
當初她升高二的時候我也是叫她去準備全民英檢,
我也陪她到處去問了一些補習班,
後來選了一家戴爾上課,因為戴爾有到他們學校去演講的關係,
她很喜歡演講的老師而且又有一些優惠,
她上了一段時間之後去找英檢中級,初試加複試,結果都有過了,
現在正準備中高級當中,
我覺得你的狀況跟我很像,所以把我的經驗分享給你唷~
有空你可以去看看

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko98 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()