close
Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
evo

Extra 20% off all Outlet Wake Gear!
From our sponsors
iphone6-16G似乎是不是賣得不好呀
Oct 1st 2014, 01:10


Hros wrote:
好像聽到身邊的人都是...(恕刪)


在我看來如果有定時整理手機16G就很夠了
我的i5 16G,音樂1G.導航2G.照片1G.隨身碟軟體1G
我同事說16G哪夠,音樂就幾百首,照片3XXX張
我聽到只有直覺,你根本沒在聽歌,更沒在看照片,更沒再用ICLOUD
如果你有常聽歌絕不會放任幾百首歌,想聽得到底哪一首
如果你有常在看照片不會放3XXX張照片,要看照片找半天
重要的一定會拉出來電腦存放,我也沒加購ICLOUD,所以一定整理手機讓重要資料可以每天放到ICLOUD
以上個人觀點

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko98 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()