close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 MakeUp 板
 
Dog-Lovers' Tees.

Unleash yourself and shop our special collection of tees and accessories for you and your pooch.
From our sponsors
[問題] Missha 腮紅蜜味道?
Oct 6th 2014, 22:53, by wjingh77

作者wjingh77 (Ginny)

看板MakeUp

標題[問題] Missha 腮紅蜜味道?

時間Mon Oct 6 22:53:50 2014

不知道這個問題會不會很奇怪,也不知道適不適當,可是我真的好想知道!!! 因為板友心得文我也趁missha清倉價時買了腮紅蜜,還包了四個顏色(人生第一次包色, 弱弱的哈哈) 擦了之後覺得她的味道好香喔!!!!!!!!! 好像某個牌子的乳液或香水 (ㄟ?不是腮紅嗎?應該要討論顏色?) 然後我也問了另一個被我推入坑的朋友知不知道這個味道,她也只說很香很熟悉 這個問題已經困擾我兩個禮拜,所以想上來問問厲害的板友們知不知道這個味道是什麼乳 液或香水的味道嗎?我要手刀去買!! btw,我覺得這款腮紅好推,但是好像不太持久? 然後三號四號色擦在我臉上都一樣QwQ -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 123.194.118.161 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/MakeUp/M.1412607232.A.0BF.html

kchu: 我也覺得這味道很熟悉XD但想不起來 好妙 175.182.72.199 10/06 23:04

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko98 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()