close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 已解決 
我想找台北車站附近的托福補習班
Jan 30th 2015, 04:11

我現在是在戴爾上課
其實程度並不佳的我
他們的服務人員卻依照我的程度幫我排課
去了好多間補習班
他們都要我配合他們的上課時間
可是我現在還在念大四
時間說不準
沒辦法配合
又不喜歡幾百人一起上課
當初會來這裡補習
是因為哥哥的朋友在台南戴爾補完
考上了MIT
而我人在台北念書
卻可以跟他上到同樣的名師
一般補習班都隨便找老師
而他們卻會先讓我免費試聽
確認這樣的教學模式是
“我可以吸收的”
才讓我報名
真的很好!!!

Recommended article: Chomsky: We Are All – Fill in the Blank.
This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko98 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()