close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 MakeUp 板
 
Want free Kindle ebooks?

Sign up to receive the best freebie Kindle ebook deals in your email every day.
From our sponsors
[問題] 這輩子尚未選到適合的底妝
Oct 17th 2013, 16:22, by s19910823

作者s19910823 (辣椒)

看板MakeUp

標題[問題] 這輩子尚未選到適合的底妝

時間Thu Oct 17 16:22:28 2013

大家好!!!XD 我是個20出頭歲女生 是一個擦太滋潤會長痘,不夠保濕會脫皮的女孩 我目前是用Media粉嫩保濕礦務粉底霜 說實在他已經算是我用過N百種產品 最適合我肌膚的了 但是我發現....他最近似乎有點容易脫妝 因為我比較容易長痘痘,有些痘疤 只要一脫妝,痘疤就變的很明顯 而且臉就會開始冒油 上完妝出門大概2~3小時就會開始脫妝 我的底妝通常要是一早就上 到了晚上都好慘不忍睹QAQ 最近好多都有週年慶,很想要試試別種產品 所以想要請專業的大家 推薦我一些好用的底妝產品 我的肌膚狀況:有痘疤、敏感性肌膚(有時乾有時油)、換季時容易大冒痘 請大家救救我吧QAQ 謝謝大家了!!! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 61.58.83.160

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko98 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()