close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Facebook 板
 
Get the newest, latest, hottest

Find shoes, heels, flats, active, essentials and more in the latest styles. Save up to 40% on select items.
From our sponsors
[詢問] 請教 左邊目錄我的最愛以外的東西都不見
Oct 18th 2013, 20:22, by donkeychen

作者donkeychen (Bad_To_The_Bone)

看板Facebook

標題[詢問] 請教 左邊目錄我的最愛以外的東西都不見

時間Fri Oct 18 20:22:08 2013

大家好 點選"Facebook"後的畫面 (並非點名字後的動態時報) 左方本來有 我的最愛 名字 | | -------| |廣告 最愛 | | 誰生日 | | | | 然後下面會有些我還沒加入我的最愛的社團/名單 還有應用程式中心等 今天不知道調整到什麼 只剩下我的最愛 用過不同的chrome 與ie 都沒有我的最愛 下面的其他東西 (症狀一樣) 想請教一下有大大知道這是改了什麼設定嗎 我現在都找不到下面了 (嗚~ 下面不見了) 感謝大家 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 111.240.162.126

z5516:同樣狀況!! 10/18 20:48

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko98 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()