close
Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Shop Tervis tumblers.

Create a one of a kind personalized gift. It's fun and easy to design!
From our sponsors
請問買桌機好還是筆電好??
Aug 28th 2014, 15:24

大家好,最近我想入手mac,但是呢~~一直打不定主意

我是兼職的婚禮攝影師,買mac是因為,喜歡它螢幕的發色

但是呢現在我卻有個困擾,就是該選筆電好還是桌機好

話說retina的筆電發色跟桌機沒差,只差解析度而已,但我一個學美工的朋友說

買筆電cp質高,但我的預算頂多60k,所以只能買13.3吋,如果一次修5xx多以上的照片

眼睛勢必會花掉,另外小筆本身有一台聯想的筆電,所以一直在猶豫要不要買筆電,畢竟

修片幾乎都是在家完成,如果像我朋友說的,如果要買mac的話,到底是桌機優惠還是筆電優惠呢??

我現在想買13.3吋256g或27吋的mac,請大家給的建議。

本篇同步刊登於mac筆記型電腦專區

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko98 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()