close
Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
Don't wait in line!

Buy your movie tickets online. Find reviews, trailers, and more at Fandango.
From our sponsors
KTM 690 DUKE R 被車手惡搞
Sep 24th 2014, 18:02

發文多多少少會測試車子這我能理解

也非常相信RICK愛護車子的程度

也相信他會交代給車手

但是

檔檔斷油還公開在那邊說.......這是沙小?

我原本不知道他老兄是誰

是有幾位車友看到照片跟我說一些對方的事蹟以後

我才想說去看看

沒想到看了以後........很不爽

果然我也中招

拍攝當天RICK都有持續跟我聯絡

原本是由我自己擔任車手

但是我有事無法趕到

我也同意他找人來騎乘拍攝

也在電話中交代過拉轉的問題

我昨天也再確認過RICK有告知該位車手

只能說~~~~RICK你真衰小....找錯人

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko98 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()