close
Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
CB400 怪事
Oct 30th 2014, 17:25

農曆鬼月都過這麼久了~~
這件事還是令我覺得奇怪發毛~

晚上我將車停在院子
我從屋內走出來打一通電話
一邊講一邊就側坐在小CB椅墊上
奇怪的事發生了

電門突然開了
大燈亮起儀表亮起指針向右掃了一圈

但是我沒插鑰匙啊~~~~~~

我確定下車時有熄火但沒鎖龍頭

就這樣電門開了
一直到我按下緊急熄火才斷電

回屋把鑰匙拿出來插上去打開電門一切都正常

怪哉~~~

有人有類似經驗嗎

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko98 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()