Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
無緣的Z3 M8紅太美啦~~
Nov 8th 2014, 15:03

下午原本已經直衝Z3古銅金
店員拆第一支給我檢查
恩.....
4邊轉角有刮傷.. 店員就拿起來用眼鏡布一直擦..
心裡想說你一直擦也不會不見..

她死心後就再拿第二支給我
恩.........背面跟轉角有小刮痕 而且轉角是被削掉一塊那種...

這時她臉已經很屎了我也不想受委屈拿這種機子也不想再賭了
就請他給我M8紅吧 原本就很想買M8只是都不出藍色......
紅色也很好看又剛好Z3連2隻讓我熄火 就決定是你啦~~

開箱照版上很多了

我就來個HTC疊疊樂好了 XD

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko98 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()