close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 EZsoft 板
 
[請問] 有沒有辦法把簡體的pdf轉繁體?
Nov 24th 2014, 17:25, by yjn

作者yjn (小歪)

看板EZsoft

標題[請問] 有沒有辦法把簡體的pdf轉繁體?

時間Mon Nov 24 17:25:38 2014

小弟目前用的pdf軟體有pdf x-changer viewer 和 Foxit reader 請問有什麼辦法能讓pdf檔由簡中轉為繁中? 須要轉檔或者是只有外觀轉碼都沒關係 謝謝 -- 我聲稱我是墨綠,是要證明你的槍傷是真的,是為了社會和諧。 可是你現在說我是墨綠,是為了自己的政治利益,是在撕裂社會。 你和陳水扁都是我的病人,我看待你們都是一樣。 -柯文哲- -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 111.253.224.8 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/EZsoft/M.1416821148.A.357.html

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko98 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()