close
Blogtrottr
明星八掛大分享★☆ :: 痞客邦 PIXNET ::
 
名氣生活 王馨平 為 趙式芝 出力又出聲 壹周刊 1306期
Mar 19th 2015, 11:13


王馨平身上由 Dorian Ho設計的黑紗裙,訂造時友情價一萬六千,現售一萬二千;至於趙式芝手上原價一萬一千元的 Google Glass,就會連同訂情信物勞力士 Daytona錶(圓圖)作 silent auction。 

名氣生活

王馨平為趙式芝 出力又出聲

Ads by Google

最近為「相信愛」慈善基金搞二手衫義賣的趙式芝,不單出賣自己衣櫃的名牌衫,甚至碌埋人情卡叫老友們「出櫃」,「原來好多朋友都血拼埋好多衣物,我叫佢哋一齊拎衫出櫃,我都想啲衫有頭好人家照顧。」
老友之一的王馨平除了捐裙支持,更在四月廿四號開個唱為趙式芝的慈善基金籌款,「我會彈結他唱英文歌,令大家耳目一新,不過得一個月由零開始學結他,今次真係逼上梁山。」

唱歌籌款

王馨平嫁了金融才俊,雖然以玩票性質出發燒碟,但趙式芝踢爆她其實一直想再開個唱圓心願,「佢真係好醉心唱歌,唔係要做歌星嗰種,不過佢先生唔想佢出嚟,今次就可以為慈善開迷你個唱嘞。」當然王馨平亦不馬虎,她說目前積極學結他,「依家要自彈自唱兩首歌,我仲會唱英文歌,俾我做一次咁多啦。」

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko98 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()