close
Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
第一次跟不認識的女生吃西餐,這樣的行為會無禮嗎??
May 11th 2015, 00:57

朋友要介紹女生給本魯認識
吃西餐當然有湯匙刀叉......
上冷盤時,waitress是有說明直接用手拿來吃
濃湯用湯匙這就不用人教了
(其實濃湯我是有點想直接整碗拿起來喝....)
主菜我是點魚肉,對方點雞肉
魚肉約是長寬各約5公分還不算大塊,所以直接用湯匙吃
對方雞肉吃剩一塊跟我交換魚
這塊雞肉,差不多是長寬各約10公分,甚至更大塊些
本魯屬於大喇喇的性格
直接用湯匙切雞肉吃
對方應該有看到傻眼....
講了1次或2次,後來我才開始用叉子切肉
我想請問各位美女的是
這樣的行為會無禮嗎??

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko98 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()