close
Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
Shop Best Buy

Find this week's deals in computers, cameras, phones, and more! Choose store pick up or other shipment options.
From our sponsors
2013 SHELBY GT500 (開箱)
Nov 25th 2013, 22:32

SHELBY GT500
原廠改裝好,662匹(我有沒有看錯...)

正港野馬GT500
按這裡檢視圖片

這香菇頭,是怎樣,比我的臉還大
按這裡檢視圖片

5.8引擎...我要哭了(感動)
按這裡檢視圖片

這椅子真好坐,胖瘦都說讚
按這裡檢視圖片

毒蛇呀(真毒)
按這裡檢視圖片

六速手排,有定速(這個,只有我在用)
按這裡檢視圖片

125種配色,儀錶板,含車內氣氛燈(真有意思)
按這裡檢視圖片

車主領牌前,來我家找我(兄弟不是當假的)
按這裡檢視圖片

正式領牌,我電腦修圖,不錯
按這裡檢視圖片

試駕心得:

人要比車兇
但車子太兇
人也會害怕
六速手排
定速裝置
只有我在用

電子可調軟硬避震器
方向盤三種轉向模式

原廠配的固特異輪胎,真瞎
建議車主換上
米其林PS2後輪
(光是兩輪,將近新台幣$37,000)

車主表示: 太棒了!只有讚

我表示: 廢話,當然~後輪只能用8,000公里而已

車主:
......(先吐一口血給我看)
全車析牛皮,20多萬新台幣

我: 跟我改裝底盤全部一樣貴耶(傻眼)

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko98 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()