close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 MobileComm 板
 
[問題] 請問關於同家門號解約再續約
Jan 26th 2014, 05:48, by SHINZI

作者SHINZI (梯啊ㄌㄚˋ懷挺~*)

看板MobileComm

標題[問題] 請問關於同家門號解約再續約

時間Sun Jan 26 05:48:21 2014

過年前想幫家父辦支手機 是打算去一般通訊行處理(非中華電信直營門市) 因為只有比價網上面查到的店家有賣sharp 837w 重點來了 我爸那支門號還沒到期 須要先繳違約金6xx 請問我去一般通訊行 會幫我處理違約 我繳完錢後同門號再幫我辦續約嘛 我想辦大省方案! 謝謝了! 因為週六有去該店拜訪但沒問到這項 本來打算週日去 帶父親雙證件辦好直接拿機子 所以已經付了訂金訂貨了 那時店員還說如果不能續約要買空機@@" 我沒問到違約金這塊 -- ╔╤╤╤╤╤╤╤╤╤╤╤╤╤╤╤╤╤╤╤╤╤╤╤╤╤╤╤╤╤╤╤╤╤╗ ╟┼┼┼┼┼ "We've all done terrible things to each other... ┼┼┼║◣ ◢ ╟┼ ...but we have to forgive each other.┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼║ ╟┼┼┼┼┼ Or everything we ever were will mean nothing." ┼┼┼┼║ ╟┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼ Peter Parker ╚╧╧╧╧╧╧╧╧╧╧╧╧╧╧╧╧╧╧╧╧╧╧╧╧╧╧╧╧╧╧╧╧╧╝ ◤◣ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 180.218.109.92

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko98 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()