close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
The Best Way to Manage your Money.

Start using Mint today to set a budget, track your goals and do more with your money.
From our sponsors
Re: [討論] 有女友還來追我
Jun 6th 2014, 14:16, by elovedream

作者elovedream (乳酪-麻將小窩金)

看板Boy-Girl

標題Re: [討論] 有女友還來追我

時間Fri Jun 6 14:16:08 2014

※ 引述《cuppy (I see)》之銘言: : 我們對彼此非常有好感 : 也幾乎要交往了 : 但我突然發現他似乎有女友,不像他說的已分手 : 從來沒遇過這狀況 : 腦筋有點亂 : 可以確定的是,我暫時不會答應交往 : 我該裝傻拖時間,看他怎麼決定 : 還是直接把話說開,請他好好想想? : 我非常訝異他會這樣處理感情 : 大家有甚麼意見嗎? 說開吧 不說開你是還期待著什麼?? 不過你發現他似乎有女友 到底確不確定呢? 不如就把他說開 A.他目前確實還有交往對象 這就不是請他好好想想了 是你該好好想想 這樣的對象(P腿男) 他就算跟女友分了說要跟你在一起 你敢?? B.他目前確實單身 可能你誤會了 說開可以聽他解釋 你也不會因為自己的瞎猜忌 失去一段感情 C.他的確還有女友 不過攤牌的過程中 他持續撒謊 想圓謊 (繼續想騙 他其實單身 是你誤會的狀態) 這就得靠施主自己去看了 先嚇嚇他 你已看破他謊言 老娘法眼一開 就知道你是個妖孽!! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 218.164.130.224 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1402035370.A.F01.html

cuppy:我有更新內容了 請看 06/06 14:16

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko98 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()