close
Blogtrottr
,.*♠﹝哇! 小宛報報﹞♠,.* 韓劇 韓星 :: 痞客邦 PIXNET ::

















∴°﹒☆°.熱門韓劇介紹﹒°∴°韓星最新消息﹒etc..★° 
The Magnetic Memory Method.

Learn and Memorize the Vocabulary of Any Language Using the Magnetic Memory Method.
From our sponsors
《命中註定我愛你》張娜拉稱和張赫的合作打100分
Jul 23rd 2014, 14:23

《命中註定我愛你》張娜拉稱和張赫的合作打100分

張娜拉日前透過MBC TV電視劇《命中註定我愛你》劇組透露拍攝感言以及和張赫合作的感想。

問:《命中註定我愛你》的收視率節節攀高,心情如何?有什麼感想?

答:很開心有越來越多的人喜歡看,謝謝大家。我害怕美英看起來太沒有特色,所以演的時候下了很多功夫,還好大家喜歡電視劇也喜歡這個角色,今後我將會更加努力,盡可能能夠引起觀眾的共鳴。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko98 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()