close
Blogtrottr
全部主題 :: 遊戲基地 開心水族箱 討論板
 
Compare Hotels

Find great prices for amazing hotels wherever your next destination may be. It's simple to search 100+ sites at once!
From our sponsors
[一般] 時尚達人&才藝達人,請問,妳、你會用元寶完成,還是慢工出細火。慢慢來。
Oct 9th 2014, 23:01, by lkkching ( 丫塘 )

你們都是很積極的玩家呀。
就在你們考慮應該怎樣玩新的兩個逹人任務時,我還在因為討厭天線蝦虎魚而卡關
我就是不計較賺貝幣能力和經驗, 只放些我覺得好看的魚, 其他我覺得較次的就循環放, 不喜歡連買都不買
可惜這些任務就在逼我。

我就在等拉到特價蝦虎魚才買....算是天要我買才認了

後面還有我布偶魚和月餅魚的產寶和皇冠, 都是我不接受的魚
守尾門還是我根本不想玩的融合(事實上,融合對我來說絕對是負收益, 不過到時正好將這些魚消滅掉, 還好吧, 可惜還是要再加其他東西陪葬)

雖然塔羅魚和最近送的活動魚設計不太合我口味, 不過我還能接受,要放出來還真需要養魚空間,但這組任務真叫我難受。所以我一切隨天意~上帝何時要我過,我才過吧

我會說, 如果可以直接跳過這堆任務先玩後面的其他達人任務, 我會開心點,

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko98 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()