close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 forsale 板
 
Don't wait in line!

Buy your movie tickets online. Find reviews, trailers, and more at Fandango.
From our sponsors
[3C] 桃園 我續約中華 4G極速方案 你拿iphone
Oct 15th 2014, 20:29, by leonoel

作者leonoel (無趣)

看板forsale

標題[3C] 桃園 我續約中華 4G極速方案 你拿iphone

時間Wed Oct 15 20:29:44 2014

商品名稱:我續約中華 4G 極速方案 你拿手機 購買網址:www.emome.net 交易地區:桃園 商品價格:21000~ 新舊狀況:全新 交易方式:面交 聯絡方式:站內信 其他說明: 桃園市區或南崁 中華電信直營服務中心or 神腦特約門市面交 請買家需先確定門市有現貨(iphone 最好有預約單並確認梯次), iphone 價以官網 -1500 為主, 現場驗機面交 我刷卡您拿現金給我or ATM轉帳給我,發票歸您 面交時間限 10/31前的週六全天, 平日晚上限南崁中華門市 其他機型請 PM 討論 (限中華極速方案手機) 以能在南崁中華門市面交為優先 謝謝 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 1.169.61.127 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/forsale/M.1413376187.A.2BD.html

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko98 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()