close
Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
McLaren-Honda正式宣布2015車手陣容
Dec 11th 2014, 13:29


singal303 wrote:
你說CFRP嗎沒聽說...(恕刪)

聽說德國舍佛勒,前一個客戶就是vw集團?

我想最大的問題不是安全氣囊,而是這具七速油電雙離合變速箱

畢竟我猜想本田油電車未來最大的希望就在這了。

另外,ed引擎似乎有產能上不去的問題,nsx似乎有點瓶頸,渦輪感覺不願出

伊東的想法很好,只是急於推出產品,似乎搞砸了fit油電和rlx

導致本田的腳步又趨於保守

而我認為他會等到nsx出來後才會下台吧...(我猜nsx馬力沒上600匹,他就會下台了)

目前應該沒有陣前換將的可能。

還有,我一直在猜想本田有嚴重的內部鬥爭問題...

(例如:自然進氣本格派pk渦輪增壓派的問題,自我研發派pk合作開發派)

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.
Want something else to read? How about 'Grievous Censorship' By The Guardian: Israel, Gaza And The Termination Of Nafeez Ahmed's Blog

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko98 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()