close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 MakeUp 板
 
[選擇] albion夏雪膚 vs 潤雪膚
Apr 11th 2015, 18:19, by lalalluby

作者lalalluby (荔ㄗ)

看板MakeUp

標題[選擇] albion夏雪膚 vs 潤雪膚

時間Sat Apr 11 18:19:36 2015

一直以為夏雪跟潤雪是差在保濕度 但靠櫃時 我說我臉很乾想要看潤雪膚 但櫃姐告訴我 夏雪是 保濕加上美白 潤雪是 保濕 所以推薦我夏雪膚 試用了後覺得還算不錯 但我覺得夏雪跟潤雪應該還有更大的差別吧!! 看心得文 潤雪感覺比較多人買 我不追求高遮瑕 喜歡清透亮的底妝 想請問兩個都有的人 比較推薦哪塊呢? 另外也在猶豫chanel雪紡水潤粉餅 希望大家給我一些意見~ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 114.25.36.149 ※ 文章網址: https://www.ptt.cc/bbs/MakeUp/M.1428747579.A.5E2.html

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko98 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()