close
Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
不如白牌125也一起開放國道吧!
Apr 14th 2015, 14:18

這兩天mobile01充斥著紅牌重機上國道,
其實我心裡在想為什麼白牌不出來喊燒??
白牌125 or 150好歹也有時速90km/h的實力啊~~
我保證我白牌上國道不會騎路肩, 也不會占用快車道XD,
我會乖乖騎最外側車道, 並保持時速80km/h以上.

憑良心講我是不贊成機車上國道,
台灣地小車多, 先撇開駕駛或騎士的素質,
在高速下車禍汽車是噴保險桿車燈或凹板金,
同樣的力道在機車上可就沒這麼好運,
因為只有二輪, 通常碰撞下會連人帶車梨田,
尤其有雙載的在高速撞擊下更可能飛好幾公尺遠...

你犁田行經的路徑所有駕駛都遭殃,
哪個倒楣鬼剛好壓到你就算沒法律責任整輩子也會良心不安,
這也是大部分汽車駕駛所害怕的...

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko98 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()