close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Tech_Job 板
 
[請益] 關於職涯方向的選擇
May 30th 2014, 01:27, by demonicp

作者demonicp (我愛佳璇)

看板Tech_Job

標題[請益] 關於職涯方向的選擇

時間Fri May 30 01:27:06 2014

如題小弟剛退伍目前正在找工作 我是電機IC組的但延畢一年 科技版臥虎藏龍,想請教板上的前輩 假如我想走IC設計的路,想進design house 那以我這個學士學歷肯定進不了大公司 要先從小公司先歷練起來有經驗及技術了再想辦法跳 如果我想先從小間的公司練功 各位前輩們有比較推薦的職位或者公司嗎? 謝謝了! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 111.253.75.154 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Tech_Job/M.1401384429.A.3F1.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko98 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()