Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Thousands of Free eBooks

BookBub brings you free & bargain national bestselling eBooks in the genres of your choice! Sign up now & join 1.5 million happy readers.
From our sponsors
仲介說藝文特區內某豪宅建案抽單率破50%,真的假的?
Jun 11th 2014, 16:21

這幾個月都跟仲介在看房子,目標鎖定藝文特區周圍住宅,就在上個禮拜跟仲介看同安街即將對保的案子時,仲介不經意跟我提到藝文特區內某三天就完銷的豪宅目前已經賣了八成,我當下疑惑問他此案件不是三天就完銷了(之前問代銷,代銷還愛理不理)?怎麼還在銷售八成?他說他認識代銷,確實還有兩成沒賣完。

過了幾天,另一個仲介跟我說此建案已經被退屋一半以上了,原因可能是對未來房價不看好,以及此建案車庫挖太深了(B5),導致大家都不願意睹這把,畢竟還要蓋三年。

其實這個案件我之前很有興趣,因為地點就在公園對面,但前一兩個月問代銷時,代銷愛理不理表示全售完了,我連了解的機會都沒有。現在如果抽單抽這麼多,我已經猶豫了,不怕買高,只怕一跌20年。

有人知道此建案嗎?真的被抽這麼多嗎?

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko98 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()