Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Thousands of Free eBooks

BookBub brings you free & bargain national bestselling eBooks in the genres of your choice! Sign up now & join 1.5 million happy readers.
From our sponsors
請問行車紀錄器關鍵時刻沒有錄影 該跟廠商索賠嗎 ?
Jun 11th 2014, 15:38

各位大哥 請教:

小弟買了掃描者 HD-9600 Plus 型號的行車紀錄器。

在5/11號小弟撞車了,需要用道行車紀錄的畫面,結果去交通隊找不到資料。

剛好再撞車的前5分鐘停止錄影了,在撞車後3分鐘才又恢復。

而且撞車的是摩托車,她剛起步而已,所以車子只是小晃一下。

回經銷商也找不到,請我回原廠,回原廠也說機子本來就是沒辦法保證一直都會錄到,

加上記憶卡也有可能會少存到等等...理由 不願負責。

而我卻必須完全負車禍賠償責任。

我想請教的是..我買行車紀錄器就是要自保,如今該產品在我需要的時候無法發揮它的功能。

那我買這個東西幹嘛呢 ? 且這產品沒寄錯的話一年保固,還在保固期內。

記憶卡我也留著,證實卻時沒有錄到。

我該怎麼做呢 ? 還是摸摸鼻子自己賠償呢 ?

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko98 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()