Blogtrottr
批踢踢實業坊 Tech_Job 板
 
[請益] 聯電面試
Jun 13th 2014, 00:46, by big1sleeper

作者big1sleeper (米蟲飄)

看板Tech_Job

標題[請益] 聯電面試

時間Fri Jun 13 00:46:57 2014

各位大大好 小妹是80年次應屆畢業生 南部中後段私校畢業 其實原本只是想先隨便找份工作應急... 所以投了104,聯電的"製造部夜班技術員" 但是今天很意外的接到聯電的人資來電 告訴我他們有看到我的面試履歷,卻問我對另一份工作有興趣否 工作是"助理工程師"是夜班 (但我念的科系跟聯電說實在是八竿子打不著關係的) 要我下星期二去面試 請問這樣算是正常嗎?有沒有人也有遇到這樣的??!! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 1.173.162.7 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Tech_Job/M.1402591619.A.5DA.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko98 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()