Blogtrottr
批踢踢實業坊 BeautySalon 板
 
Looking for something light while keeping you safe and comfortable during extended waterside activities?

Shop New Drainmaker Shoe for Men, Women and Kids at Columbia!
From our sponsors
[請益] 蜂王的皂有漲價嗎?
Jul 20th 2014, 14:17, by cleanwater66

作者cleanwater66 (清水)

看板BeautySalon

標題[請益] 蜂王的皂有漲價嗎?

時間Sun Jul 20 14:17:36 2014

剛剛在它版推薦別人蜂王的皂 突然有點懷念(?) 所以去查了一下網路上的價位 可是怎麼跟我以前買的價位差很多@@ 我買過薰衣草那款 都是6塊不到一百元 我記得5.6月在全聯看也才100上下吧(總之記得不貴) 可是我剛剛上網看 怎麼都變成6入兩百多? 是網路上這樣而已 還是連大賣場也這樣了啊? 不知道有沒有愛用可以跟我解答一下xDD 話說 現在都使用貴貴的手工皂 真是一試成主顧~ 但蜂王當年陪我度過好長的時光啊~ -- 就算曾經疊起那麼的愛, 倒塌也只需要一秒。 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 114.24.126.199 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/BeautySalon/M.1405837059.A.7EF.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko98 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()