close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 已解決 
50% off Print Subscription of USA Today

Get the news delivered to your doorstep. Lock in the savings and receive USA Today for just $0.75 a day.
From our sponsors
幫忙!可以機車借款的當舖 桃園 中壢 的當舖最好? !
Oct 9th 2014, 06:35

我記得去年我有到一家叫仁寶當舖去辦理過汽車貸款,剛我翻了一下名片,中壢市中華路二段

292號,我那個時後是找店長,我記得是在中壢YKK對面那裡.當初我也是透過朋友介紹,因

為我住桃園,後來我有上網查了一下資料,網路上面有那間的介紹與評價,.我建議你去那一家的

原因,是因為這家開了很久網路上平價很好服務態度很棒!還有配合度高有困難好商量會盡量

給客人方便,這是小弟親身經驗給你做參考

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko98 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()