close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
[分享] Re: [求助] 睡前電話
Oct 30th 2014, 17:47, by mikehuang12

作者mikehuang12 (狂楓飛鷹)

看板Boy-Girl

標題[分享] Re: [求助] 睡前電話

時間Thu Oct 30 17:47:47 2014

我和我室友也是晚上會打LOL 我是時間差不多了就會停下來等電話,如果電話提早來了就直接跳game...XD 女朋友比遊戲重要多了~~~ 我室友以前也是假裝睡了或是一堆理由,後來他們有因為這個吵過,之後他也是時間到了就會停下來等電話。 如果妳很在意妳可以跟他聊聊這件事 我不知道他把遊戲看的多重,但我覺得你們可以晚上約個時間固定那時間講晚安電話~ 他時間好掌握,妳也能和他說晚安:) 試試看吧~ ----- Sent from JPTT on my Sony LT29i. -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 42.70.251.117 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1414662469.A.2EF.html

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko98 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()