close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Compare Hotels

Find great prices for amazing hotels wherever your next destination may be. It's simple to search 100+ sites at once!
From our sponsors
Re: [討論] 當男友叫錯名字~
Jul 10th 2014, 11:54, by realone123

作者realone123 (123齊步走)

看板Boy-Girl

標題Re: [討論] 當男友叫錯名字~

時間Thu Jul 10 11:54:57 2014

※ 引述《NOBLE (肥肥)》之銘言: : 和男友交往一年多 : 剛才發生的事 : 和男友開車在路上閒晃 : 聊著聊著聊到他弟 : 聊到一個段落他突然想到什麼 : 就對著我 : .........叫了他弟媳的名字(這...XD) : 我該高興他不是叫了別的女人的名字嗎?哈哈 : 我和朋友私下很常偷開男友跟他弟媳的玩笑,說他們兩個有一腿~ : 離題了...咳 : 覺得這件事蠻有趣的 : 版友們有被叫錯名字過嗎? : (如果叫成前女友名字應該會大爆炸吧~) 這讓我想起剛結婚時,有一天晚餐 大家喝紅酒聊天,氣氛熱絡正愉快時 我公公對著我叫了老公前女友的名字... 公公瞬間臉紅,語無倫次,連忙道歉, 我和老公愣了兩秒後,拍桌大笑~~~ 這場面真的是太~~尷尬了!! -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 114.39.216.84 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1404964499.A.C23.html

lazyming:彎彎der~~為什麼前女友他還會記得 07/10 12:12

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko98 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()