Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 已解決 
没有愛的婚姻能維持多久?
Dec 22nd 2014, 05:38

看到你說的,我想到之前也和你一樣情況,我原本想離婚,可是我真的很愛我老公
很多人告訴我這男人不值得浪費時間,大家說的我都聽不進,我一直對我老公很好
我也試了很多挽回方法,但是一點都没用,反而他讓我更傷心,我告訴一位我的好朋友
就告訴我,你可以去這個網站看看http://aaudrey26.wordpress.com 裏面可以幫你
些忙,我去看後,裏面有許多篇文章,那些文章很不錯,但有些我看不太懂,我朋友說
可以請教老師,而且是免費的,我真的得到蠻多知識的,就因為這裡幫了我
我才挽回老公的心,若可以幫到你的話,很希望你和我一樣得到幸福

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.
Want something else to read? How about 'Grievous Censorship' By The Guardian: Israel, Gaza And The Termination Of Nafeez Ahmed's Blog

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko98 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()