close
Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
Eventbrite makes it happen

Create an event and sell tickets online through Eventbrite. It's simple! Sign up and get started today.
From our sponsors
台中二手惡質車商
Jul 20th 2014, 03:20

這種事情我幾年前也遇過
事先也是都一在詢問
確定車的價錢,年份,配備還有車子是否還在
然後就一早坐車重高雄去台中
到店後車行人員說車子牽去洗車
然後一直介紹其他車子
最後問我有多少預算要買車
我就跟他說我38萬買當初看到的那輛車(當初刊登的那輛寫38萬)
他門就說那個年份最少要45以上
當然我只好鼻子摸摸自行走人
因為一趟路我也不死心
我就在台中逛了幾家車行
說真的每家在網路上的價錢跟現場的完全不一樣
就這樣我重早上7點多坐車到逛完是下午5點多
最後只好吃晚飯後再坐車回高雄

現在看車只要是車行我都直接略過
說真的對車行一點信心都沒有
在買車前就沒所謂的信用
買車後能期待甚麼?
當然事情沒有唯一,我相信還是有老實的店家
只是他門開價很高你沒機會去參考

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko98 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()