close
Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
365花東挑戰賽新手適合嗎???
Mar 6th 2015, 13:42

各位這次的挑戰賽大家報名了嗎??

我有位熱愛運動的老闆替我報名了!!
老闆看我最近有在騎車,熱情邀約也順便就替小弟我報名了,
但是小弟我公路車資歷三個月,一台slr2 上班時間因素沒有加入車隊都是獨騎,比較長距離的就是桃園基隆
桃園台中就這樣(均速也是20出頭),離挑戰賽還有一個月,對我這個肉咖來說這個365會太硬斗嗎??
有騎過的先進願意分享看看騎乘經驗嗎?謝謝

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko98 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()