close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Windows 板
 
Teach your child to read.

Save 20% now with Hooked on Phonics! Enter 'SAVE20' at checkout.
From our sponsors
[問題] 灌XP的問題
Jul 26th 2014, 08:47, by july15cancer

作者july15cancer (小U)

看板Windows

標題[問題] 灌XP的問題

時間Sat Jul 26 08:47:33 2014

把電腦重灌回XP後 發現電腦有些問題 就是我已經從BIOS把開機程序改成光碟機了 而且也把C槽重灌XP的作業系統 就在這時候 我(好像)看到最後一個畫面說好像要把A槽關閉什麼的 然後就直接跳到系統要我重新開機 我想說應該就是要到第二個階段要設定什麼東西了這樣 但是問題來了 重新開機後 就一直卡在電腦的初始畫面 也就是可以按DEL到BIOS的地方 後來我也嘗試過按下DEL想要進入到BIOS的畫面 但是也卡在什麼都OK的畫面,然後就卡住了 不知道要怎麼解決 PS我的安裝光碟是之前在學校下載的ISO檔拷貝的 有沒有可能是當初燒錄的時候沒有燒錄好這樣? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 175.180.82.85 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Windows/M.1406335656.A.3D3.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko98 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()